SEOMAX.cz

výroba webových stránek

SEO optimalizace

CMS publikační systémy

Internetový marketing

Velká část internetových projektů selhává proto, že nemá zvládnutý internetový marketing. Z našich zkušeností vyplývá, že internetový marketing je pro váš úspěch na internetu to nejpodstatnější. Internetový marketing jako celek je stejně důležitý jako webdesign webové prezentace nebo optimalizace pro vyhledávače.

Google Analytics

Google Analytics

Nejdůležitějším bodem aktivace Google Analytics je nejen správná implementace měřícího kódu, ale i nastavení základních parametrů měření.

ppc

SEM, PPC marketing

Search Marketing je jedna z nejúspěšnějších forem reklamy na internetu. Využívá potenciálu tzv. vyhledávačů k zobrazování reklam nebo konkrétních stránek na základě uživatelova hledání klíčových slov.

remarketing

Remarketing

Remarketing umožňuje oslovit lidi, kteří už v minulosti navštívili Vaše webové stránky. Vaše reklamy se jim můžou zobrazovat, když prochází jiné weby v Obsahové síti Google, Facobook, Youtube.

direct email

Direct E-mailing

Direct e-mail je propagační záležitost zaslaná pomocí elektronické pošty. Hlavním cílem posílání e-mailů je konverze. Především jde o to, aby adresát udělal akci např. nakoupil, vyplnil formulář atd.

Zefektivněte náklady na internetový marketing pomocí sloučení marketingových kampaní do jednoho balíčku a získejte maximální výkon s moderními prostředky reklamy.

Google AnalYtics

Nejdůležitějším bodem aktivace Google Analytics je nejen správná implementace měřícího kódu, ale i nastavení základních parametrů měření. Je třeba zajistit, aby generované statistiky odpovídaly požadavkům na komplexní a správnou analýzu. Především správnost měření je důležitá, neboť rozhodnutí na základě zkreslených statistik se Vám mohou velmi prodražit!

analytics

Jelikož nám záleží na efektivním rozvoji internetového podnikání našich klientů, poskytujeme také služby hloubkové analýzy dat z Google Analytics. Jedná se odbornou analýzu pro případy, kdy budete chtít detailně rozebrat úroveň Vašeho e-shopu z pohledu návštěvnosti, SEO, copywritingu a internetového marketingu. Výsledkem analýzy je seznam konkrétních doporučení pro optimalizaci e-shopu a návrhy na odstranění zjištěných nedostatků. Odborné vyhodnocení statistik Vám ukáže silná a slabá místa e-shopu.

PPC kampaně

Provádíme kompletní správu PPC kampaní, jejímž cílem je zajistit minimalizaci nákladů a především optimalizaci efektu, který od PPC reklam požadujete. Pomůžeme Vám vést reklamní kampaň efektivně, dosáhnout předních míst ve vyhledávačích a přitom snížit náklady, které investujete do PPC reklamy. Výsledky kampaně za Vás pravidelně monitorujeme, upravujeme nastavení a vyhodnocujeme. Jedná se o PPC služby AdWords (google.cz), Sklik (seznam.cz) a Facebook.

ppc sklik

Vaše reklama se může zobrazit lidem, kteří hledají Vámi nabízený produkt nebo službu. Při vytváření reklamy zvolíme mimo jiné několik klíčových slov, což jsou slova nebo fráze, které spustí zobrazení reklamy. Když pak budou lidé vybraná slova nebo slovní spojení vyhledávat, mohou se jim vedle výsledků vyhledávání nebo nad nimi zobrazit vaše textové reklamy.

Reklama v obsahové síti

Skupina více než miliónu webů, videí a aplikací, kde se mohou zobrazit vaše reklamy. Reklamy se mohou automaticky přiřazovat k webovým stránkám a dalším umístěním, například aplikacím pro mobilní telefony, pokud klíčová slova souvisejí s jejich obsahem. Můžete se také rozhodnout pro cílení na konkrétní weby, stránky s určitou tématikou, demografické skupiny a podobně.

reklama v obsahové síti YouTube reklama v obsahové síti Seznam

Obsahová síť Google - je tvořena weby, které zobrazují reklamy AdWords, včetně specifických webů Google, jako jsou Google Finance, Gmail, Blogger a YouTube. Tato síť zahrnuje i mobilní weby a aplikace. Dále weby majitelů stránek Google AdSense, včetně AdSense pro domény a AdSense pro chyby.

Obsahová síť Seznam - je tvořena weby, které zobrazují reklamy S-klik, včetně specifických webů Seznamu jako jsou Sbazar, Sauto, Smoto, novinky.cz, super.cz, sport.cz, prozeny.cz, počasí.cz, email.cz hry.cz. Reklama může být zobrazena např. na portálech idnes.cz, blesk.cz, prima.cz, denik.cz, zive.cz, lidovky.cz, reflex.cz, izdnirady.cz a mnoho dalších portálů na českém internetu.

Facebook – reklama se zobrazuje podle použití zařízení. Na stolních počítačích a noteboocích v menším formátu v pravém sloupci, nebo větší mezi články na zdi. V mobilních zařízeních pak v kanálu vybraných příspěvcích.

REmarketing

Remarketing funguje tak, že uživatelé, kteří navštívili webové stránky, jsou označeni pomocí cookies (jejich prohlížeč si tyto cookies uloží) a tyto jsou pak přiřazeny do tzv. Seznamu uživatelů. Pouze uživatelé, kteří jsou zařazeni v daném seznamu, následně uvidí spuštěnou reklamu ve formátu bannerové reklamy či textového inzerátu. Jedná se tedy o znovuoslovení těch, kteří již jednou byli na webových stránkách. Obecně platí, že remarketing má několikrát větší účinnost než klasická PPC reklama. Ta se dále zvyšuje s tím, čím lépe a přesněji remarketing cílíme.

remarketing

Technicky reklama funguje tak, že uživatelé, kteří navštívili webové stránky, jsou označeni pomocí cookies (jejich prohlížeč si tyto cookies uloží) a tyto cookies jsou pak přiřazeny do tzv. Seznamu uživatelů. Pouze uživatelé, kteří jsou zařazeni v daném seznamu, následně uvidí spuštěnou reklamu ve formátu bannerové reklamy či textového inzerátu. Jedná se tedy o znovuoslovení těch, kteří již jednou byli na webových stránkách.

Na koho lze reklamu zacílit?
Na zákazníky, kteří prohlíželi Vaše stránky s nabídkou produktů či služeb, ale neuskutečnili žádný nákup nebo nákup nedokončili, popř. nevyplnily formulář , na zákazníky, kteří zakoupili nějaký produkt či službu a vy jim následně chcete nabízet k těmto produktům příslušenství nebo jiné poprodejní/doplňkové služby, nebo na zákazníky, kteří pravděpodobně budou nákup nebo objednávku služeb opakovat atd.
Navštívili Váš web a nyní jim chcete nabídnout produkt či službu.

Remarketingového seznamy - remarketingový seznam se vytvoří třeba pro návštěvníky vaší nejpopulárnější stránky nebo kategorie produktů. Podle značky pro remarketing služby zjistí, že má návštěvníky ukládat do seznamu Populární kategorie. Když zákazníci web navštíví, přidá se do daného remarketingového seznamu ID jejich souboru cookie.

Direct e-mail - Newsletter

Newsletter je anglický termín označující elektronický zpravodaj (news = novinky, letter = dopis). Jde o emaily, obvykle ve formátu HTML, pravidelně zasílané přihlášeným odběratelům. Newsletter patří k moderním, levným a účinným marketingovým nástrojům. Důležité je, aby newsletter poskytoval užitečné informace, jen tak může plnit marketingové cíle. V opačném případě si lidé rychle newsletter odhlásí, případně se sníží důvěra ve značku.

newsletter

holoubek protect logoardon logomtel logojkt okna logodomotop logoplastimex logopalička logopakl logolesak logoeurotooling logohleďa logo

 
home výroba webových stránekcms eshopseo optimalizacemarketingklientské centrum
POPTAT


FACEBOOK